+420 774 255 736

Facebook – svět pod modrou lištou

24.11.2015 autor: Tomáš Koudelka

Facebook je „modrý důl“, Facebook je budoucnost. Také to všude čtete? A jak jste na tom Vy? Používáte Facebook pro svoje podnikání a přivádíte díky němu zákazníky na vaše webové stránky?

Něco málo o knize tváří

Facebook byl založen jako sociální síť pro studenty, která následně expandovala do Evropy a zvlášť zde se hojně rozšířila a několik let dominuje a tvoří vlastní fenomén. Myšlenka pro masu tkví v vkládání příspěvků z čerstvé minulosti a přítomnosti. Jistě znáte pověstné fotky talířů a nohy na plážích.  Jak to ale pomůže vám a vaším webovým stránkám?

Kdo Facebook používá? Všichni! Ale Vážně? Vážně!

• teenageri

• studenti

• pracující

• podnikatelé – propagují webové stránky

• manažeři

• senioři

Důležité je si uvědomit, že na Facebooku se perfektně cíli. Vyberete si konkrétní území, věk, zájmy a návštěvníci se na webové stránky jen hrnou. Jen mějte na paměti, že Facebook není odborná komunita, lidé zde nejsou jako profesionálové.

Například když stavební inženýr doma zapne Facebook, není tam jako v práci, je tam pro zábavu. Zajímají ho pochopitelně publikace z jeho oboru, ale odlehčenou formou. Žádné nucení, agresivní reklamy. Facebook slouží pro zábavu a sdílení naprosto soukromých a pro byznys nedůležitých informací  Jak tedy přivést návštěvu na vaše webové stránky?

Modrá reklama? Ale jistě.

Z článku se může zdát, že to není místo pro reklamu, že to není efektivní, ale vlastně je tam pár puberťáku a to je všechno. Facebook je jedno z nejlepších míst na ppc reklamu ve formě příspěvků i bannerů. Sám v sobě mám velice pěkný vyhodnocovací nástroj a cena za proklik je poměrně nízká, záleží pochopitelně na konkurenci. Takže doporučuji zapnout Facebook, zaregistrovat se a pomoct vaším webovým stránkám ve výkonnosti.

Shrnuto jednou větou. Reklamujte na Facebooku, pokud jste bez zkušeností, doporučím nějaké školení, nebo si najmout firmu.