+420 774 255 736

Jak online podnikáte?

19.11.2015 autor: Tomáš Koudelka

Tento článek píšu z velké zvědavosti, zajímá mne, jak to děláte? Co Vám funguje? Používáte spoustu online pouček, které Vám chodí e-mailem, nebo se držíte starého dobrého „obsah je král

Obsah je král a osobně si myslím, že vždycky bude. Politika online služeb jako jsou vyhledávače, nebo třeba prodejní portály je nastavená velice jednoduchým směrem. Ten směr zní „chceme to nejlepší pro uživatele a chceme, aby byl spokojený“.

Takhle by to skoro vypadalo, že je po všem. Článek asi na 80 slov a hlavní myšlenka je za námi. Není to tak, naštěstí je to všechno mnohem rozsáhlejší.

Všechno se velice vyvíjí a kromě toho, že je potřeba mít opravdu velice kvalitní obsah, je také důležité aby předával co nejvyšší hodnotu. Další kroky, které se, dělají je propagace webové stránky. Pokusím se sepsat, jaké kroky se mají uskutečnit, abychom byli vidět „nahoře“ na google 

• Dobrý obsah

• Správně postavené webové stránky

• Vyplněné on page faktory

• Prolinkování vlastních webových stránek

• Odkazování z vlastních webových stránek

• Budování správných zpětných odkazů (žádné hromadné katalogy a ostatní blacktechniky)

• Podpoření PPC reklamou

• Správně vyhodnocování – Google Analytics

Rozhodně jsem tady znovu nevynalezl kolo, ale je potřeba si uvědomit, že si právě nečtete chemickou formuli, nebo návod k raketoplánu.

Shrnutí celého článku – napiš obsah, který tvůj zákazník potřebuje a zajímají ho. Další kroky dělej jen tak, aby z toho měl prospěch zákazník. Jaké jsou vaše zkušenosti?